Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

donderdag, oktober 20, 2005

En daar gaan we weer....

Morgenvroeg om 8.15 de deur uit, richting station, en vanuit daar de trein naar Schiphol. Als het goed is ben ik om half 3 in Barcelona.
De tas is gepakt, 't is daar zonnig en 24*C!
Mijn chique kleren moeten mee want ik ga lunchen met de minister.
Hier is alles voorbereid, de was wordt vannacht nog opgeruimd, de broodbakmachine zet ik nog aan voordat ik ga.
En dan zullen ze het drie dagen zonder me moeten doen, als ik terug ben dan zie ik wel weer. De afstandsbediening (mijn mobiel) gaat mee, kan ik van tijd tot tijd even bijsturen.;-))

Ik heb d'r zin in.;-)
Mijn notebook mag niet mee, jullie moeten wachten tot ik terug ben.
Ik zal zondag een verslagje maken.

3 Comments:

  • At donderdag, oktober 20, 2005, Blogger Annelies said…

    Goeie reis, Soep!
    Wow.. dineren met ministers..... Het is dat ik weet dat jij niet van poeha houdt (en het liefst in spijkerbroek zou gaan ;-)), maar IK zou het best eens mee willen maken!
    Ik ben benieuwd naar je verslag!

     
  • At donderdag, oktober 20, 2005, Blogger Unknown said…

    Soep! Kijk uit en behouden weer thuis hoor!!!

    groet. Britt

    Ps: And; KICK them in the nuts for us!

     
  • At donderdag, oktober 20, 2005, Blogger Irene said…

    Heel veel succes en een leuke tijd gewenst ook!!
    Gaat je persoonlijk secretaresse weer mee met je?

    Go for it, Nell!!
    Maar dat is aan jou wel toevertrouwd!!

     

Een reactie posten

<< Home