Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

vrijdag, oktober 07, 2005

Nooit te oud om te leren

Vanavond om 20.00 ontving ik dé uitnodiging voor het congres in Barcelona op 21 en 22 oktober. Dat is kort dag en via Schiphol waren er alleen nog dure vluchten te boeken op ongunstige tijden. Ook Düsseldorf had geen gunstige tijden meer.
Nog geen 1,5 jaar geleden ging ik voor het eerst vliegen, zo eng vond ik dat toen.
Maar vanavond had ik binnen een half uur een gunstige vlucht opgezocht, geboekt en betaald.
Wie had ooit gedacht dat ik dit op m'n oude dag ;-)) nog zou leren??

5 Comments:

  • At vrijdag, oktober 07, 2005, Anonymous Anoniem said…

    Ja,ja toen ik je leerde kennen stond vliegen in een dik boek wat ooit op je oude dag eens ingelezen zou worden. Dat die oude dag eerder kwam had niemand voorzien:o)))

    Groetjes,Marjan

     
  • At vrijdag, oktober 07, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Vliegen stond altijd in het boek: "DAT NÓÓIT", ik blijf met beide benen op de grond.
    Het verbaast mij ook dat ik er nu heel anders over denk. Het zal mijn alterego wel zijn, die verrast me vaker.;-))

     
  • At vrijdag, oktober 07, 2005, Blogger Annelies said…

    Hmmm..... dat boek heb ik ook.... "NOOIT VLIEGEN", met als ondertitel: "Als God gewild had dat de mens zou vliegen, had ie ze wel met vleugels geschapen"....

    Toch ook eens op zoek naar mijn alter ego....

     
  • At vrijdag, oktober 07, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Ja Annelies, je zou nog wel eens verrast kunnen staan van je alter-ego. Volgens mij heeft die van jou veel verborgen talenten. En je weet 't: "nooit te oud om je alterego 'n kans te geven"!

    Enne Lurkje: Ik héb er heel wat voor over, maar een rondje om Spanje zwemmen is niet meer orgineel, ik moet iets beters bedenken. Ik dacht aan 'op een bezem vanuit het vliegtuig, en dan zoals een soort Mary Poppins te landen'.;-))
    Niet in m'n zwempak of m'n blootje want dat zit zo naar op een bezem.

     
  • At vrijdag, oktober 07, 2005, Blogger Annelies said…

    Zouden ze het verschil zien, Soep?? ;-)

    O, oeps.... daar had je m'n alter ego al!...

     

Een reactie posten

<< Home