Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

dinsdag, oktober 04, 2005

Ik kom er niet uit

Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer beren ik op de weg zie. Het gaat in het begin om 3 dagen, later om 4 dagen. Ik vind dat nogal wat. Die drie dagen heb ik nu echt niet over. Er zal heel wat voor opzij moeten.
Ja, de keuze ligt bij mij, het zal het meeste (zo niet alles) van mij vragen.
Het is zo moeilijk om zakelijk te blijven, zeker als het om je kinderen gaat. Een goede moeder zegt natuurlijk meteen ja.
Maar ik ben niet zo'n goede moeder, wel een eerlijke moeder.

2 Comments:

  • At dinsdag, oktober 04, 2005, Blogger Annelies said…

    Jij bent een eerlijke, goede moeder!

     
  • At woensdag, oktober 05, 2005, Blogger Irene said…

    Eerlijk duurt het langste.\
    En oppassen op vaste dagen en tijden dat duurt nog veel langer.
    Misschien een compromisje sluiten?
    1 Dag per week vast en verder incidenteel?
    Of helemaal niet maar wel voor de incidentele oppasuurtjes/daagjes/weekendjes.
    Want je moet natuurlijk wel een leuke oma zijn en blijven!!!

    Succes met het nemen van een beslissing.
    Moeilijk denk ik wel.

     

Een reactie posten

<< Home