Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

dinsdag, september 27, 2005

Je hebt van die mensen...alhoewel mensen?????

Vanmorgen een berichtje in mijn inbox, dan schrik je even. Lees mee en huiver:


Ik ben uitermate geshockeerd

We leven in een volstrekt overbevolkte wereld en een volstrekt
overbevolkt, misselijkmakend land. Emigreren is geen optie meer.
Maar toch zijn er nog onethische organisaties als de uwe die
propageren dat mensen meer en meer kinderen nemen. Ik vind
het een schande. U richt ongehoorde maatschappelijke schade
aan. We hebben juist verantwoordelijke mensen nodig die minder
kinderen nemen of bewust kinderloos blijven. Straks krijgen we
weer zo'n democrafisch afschuwelijke ellende als net na de oorlog
en zitten we tegen 2100 weer met een overschot van bejaarden,
zoals nu al het geval is tussen 2020 en 2045. En wie moet er
voor al die mensen zorgen? Nog meer mensen? Immigranten?
Dan wordt het hier NOG overbevolkter !

Ik nodig u uit uw extremistische reclamecampagne te staken en
uzelf te richten op meer verantwoordelijke en maatschappelijk
bewuste zaken. U site moet weg. Ik kan me niet voorstellen dat
er in deze tijd nog mensen zijn die zulke afschuwelijke ideeen
verkondigen !

R.D. uit Voorburg
_____

Die R.D. staat voor Ruud Dillens ( en niet voor Reformatorisch Dagblad).
Na zo'n bericht ben ik even van slag, en _MOET_ er een pittige reactie terug. Inmiddels zo'n 10 berichtjes verder, maar het is gewoon een kinderhater en omdat hij een hekel heeft aan kinderen moeten we allemaal maar een hekel aan kinderen hebben.
Jaja, als het zo simpel was....;-))

4 Comments:

  • At woensdag, september 28, 2005, Blogger Annelies said…

    Mmmmmmmmmmmmmm... hij schrijft redelijk foutloos Nederlands. Zou toch niet zo dom moeten zijn ;-))
    Je kunt je kennelijk vergissen. Deze is écht dom.......

    Nell, trek het je niet aan. Hij weet niet beter.

     
  • At woensdag, september 28, 2005, Blogger Irene said…

    Laten praten Nell!
    Trek je er niet te veel van aan en ga door met je goede en vooruitstrevende werk.

    Hij vergeet voor het gemak dat hij zelf ook oud, grijs en bejaard gaat worden en dan net zo goed hulp nodig zal gaan hebben.

     
  • At woensdag, september 28, 2005, Anonymous Anoniem said…

    Ik vraag me toch af waarom hij deze gevoelens heeft,
    Mijn biologieboeken erop nageslagen moet ik toch constateren dat hij toch ook een produkt van zijn vader en moeder moet zijn geweest. Dat toch in eerste instantie baby-kind-puber-volwassene is geworden. Tja hij is zeker bij Midas Dekkers in de leer geweest.

    Groetjes,Marjan

     
  • At woensdag, september 28, 2005, Blogger Unknown said…

    Er is mijns inziens maar 1 oplossing voor de problemen van deze RD uit Voorburg.



    Zelfdoding.

    Maar of er iemand is die deze Ruud missen gaat, ík weet het niet.

    Groet. Britt

     

Een reactie posten

<< Home