Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

zaterdag, september 17, 2005

Wachten, wachten.....tot je een ons weegt!

Kleine kinderen worden groot, en dat is maar goed ook! Maar soms denk ik dat klein toch ook wel lekker makkelijk is.
Vanavond moest zoonlief naar een feestje ergens in een dorpje in Verweghistan of zo.
Hij zou om 0.30 thuis zijn en bellen voordat hij vertrok., maar 0.35 nog steeds niets. Zelf maar even gebeld, en ja hoor.... de trein gemist.
De volgende gaat pas om 1.15, dat betekent niet voor kwart voor twee thuis.
Nog ruim één uur wachten en ik ben al zo moe!

3 Comments:

  • At zaterdag, september 17, 2005, Blogger Annelies said…

    Dan ga je toch naar bed?

     
  • At zaterdag, september 17, 2005, Blogger Irene said…

    En is hij veilig thuisgekomen?

     
  • At zondag, september 18, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Ja, hij was om kwart voor twee thuis. Ik heb hem maar niet zo behandeld als Lurkje deed bij Flip de B. (Houd ik in gedachten voor de volgende keer.;-))
    Gewoon naar bed gaan durf ik nog niet, hij heeft het uitgaansleven nét ontdekt. Ik moet eerst een bepaald vertrouwen hebben en pas dan voel ik me rustig genoeg om met "1 oor en 1 oog open" te gaan slapen.;-))

     

Een reactie posten

<< Home