Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

zaterdag, september 10, 2005

Helemaal verrast

Wat een reacties en felicitaties! Het lijkt wel alsof ik mijn zwangerschap heb aangekondigd.;-))
Ik ben nog niet zo in een jubelstemming. Bij de zwangerschap van m'n dochter komt mijn zwangerschap van haar weer naar boven. Die verliep zeer problematisch, net zoals haar start.
We hebben toen in korte tijd veel kinderchirurgen, kinderartsen en kinderziekenhuizen leren kennen.
Ik zou m'n dochter die ervaring graag besparen, maar juist door die geschiedenis zit ze nu al extra in de medische molen.
M'n jubelstemming zal straks wel komen als de kleine er is. En mocht de geschiedenis zich herhalen, dan weten we wat ons te doen staat.

En oja....ik heb m'n ega nog niet horen klagen over het met opoe naar bed gaan.;-)) Tsja...dat ik met een opa in bed zou liggen klinkt minder aantrekkelijk. Waar ligt dat inruilbonnetje ook al weer?

3 Comments:

  • At zaterdag, september 10, 2005, Anonymous Anoniem said…

    Hoi Nell,

    Ik heb jouw blog ontdekt en ik lees dat ik je kan feliciteren! Wauw, wat ontzettend leuk zeg om oma te worden!!!!Van harte gefeliciteerd, ook voor jouw man, je dochter en haar vriend en voor jullie andere kinderen!
    Geniet van deze speciale ervaring,we duimen voor een gezonde zwangerschap en een prachtig kindje!
    Groeten, Hanneke

     
  • At zaterdag, september 10, 2005, Blogger Annelies said…

    Mmmmmmmmmmm... ik ben bang dat de garantie-termijn is verlopen Nell ;-))

    Hoe gaat het nu met de zwangerschap? Is er reden tot extra zorgen? Of is de medische aandacht meer vanwege haar voorgeschiedenis?

     
  • At zondag, september 11, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Wat leuk al die felicitaties, ik word er helemaal vrolijk van. Ik kan me nog niets voorstellen bij het "Opa en Oma" zijn, maar dat komt straks vanzelf.
    Die extra medische aandacht is er vanwege haar voorgeschiedenis en die van haar jongste zus. Maar voorkomen kan toch niet meer, verhelpen pas na de geboorte, we zullen moeten afwachten.
    We zullen maar flink wat sterk spul à la Fisherman´s Friend inslaan voor de komende dertig jaar. Wie weet hoeveel we nog nodig hebben....
    Och, het houdt ons i.i.g. op de been.;-))

     

Een reactie posten

<< Home