Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

woensdag, augustus 31, 2005

Overschatten jullie je ook wel eens (regelmatig)?

Mooi weer, er moet zo nodig beddegoed van één bed verschoond worden. De zon schijnt zo overtuigend, laten we dan maar meteen nog 6 bedden aanpakken.
En daar ga ik de mist in. De tweede trommel draait, de bijkeukenvloer ligt vol wasgoed, en de telefoon gaat. M'n jongste is ziek, of ik d'r ff van school kom halen.
De was draait rustig verder en om 2 uur hangt alles aan de lijn.
Tot zover gaat het nog redelijk, maar dan...
De was moet ook nog binnengehaald, de bedden opgemaakt, tussendoor nog 1,5 uur aan de telefoon, eten koken enz.
Nu ben ik opgebrand!
Ik had beter kunnen nixen vandaag.

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home