Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

maandag, augustus 22, 2005

Dag rust, de wekker wordt weer ingeschakeld,;-((

Zo even de wekker zetten en dan snel snelslapen.
Met snelslapen kun je 7 uur rust in 5 uur proppen.
Dat werkt perfect, ik doe het al jaren.
Het is ook niet het slapen dat ik ga missen als de school weer begint, ik mis de slow start 's morgens, ik mis het lantefanteren, ik mis het spontane van: "Kom we gaan trivianten".
Altijd weer dat moeten, alles weer doen 'op de klok'.
Ik word er verschrikkelijk ongezellig van....

3 Comments:

  • At maandag, augustus 22, 2005, Anonymous Anoniem said…

    Ik ben het helemaal met je eens Nell. Bleeeeeeh. Ik haat morgens.
    groets, Marga

     
  • At maandag, augustus 22, 2005, Blogger Annelies said…

    Haha...ik leef met je mee..... op mijn vakantieadresje...om11.30 nog inpyjama.... ;-))
    Maarik begrijp wat je bedoelt!

     
  • At dinsdag, augustus 23, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Haha Annelies, maar toen wij al vakantie hadden moest jij nog zuchtend en steunend die laatste schoolweken rond maken.
    Maar toch...een fijne vakantie met heerlijk weer. (ik blijf toch een beetje jaloers).

     

Een reactie posten

<< Home