Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

vrijdag, augustus 12, 2005

Woordspeling

De verkiezingen naderen dus is "Vertrouwen in het Beleid" een hot item.
Wat is vertrouwen in beleid? Beleid komt van leiden, niet goed leiden leidt tot lijden.
Vertrouwen herbergt het woord trouwen. Trouwen is gebaseerd op trouw.
Lees ik het nu goed als ik dat trouw zie als trouw aan het verkiezingsprogramma van destijds?
Wie ziet in dit leiden het verkiezingsprogramma nog terug?
Ik kom tot de volgende conclusie:
Vertrouwen in het beleid betekent niets anders dan lijden door ontrouw.

2 Comments:

  • At zaterdag, augustus 13, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Maar bij Oil of Olaz weet je dat het alleen maar bij anderen helpt en niet bij jezelf.
    Zou het dan toch alleen reclame zijn? Ah, toch nog iets goeds van dit beleid, want in hun beleid wordt reclame verboden bij de publieke zenders.
    Gelukkig zijn we in de toekomst dan gevrijwaard van die schoonpraterij!

     
  • At zaterdag, augustus 13, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Nee, scheiden met goed beleid hoeft geen lijden te zijn. Ik ben ook niet getrouwd met dit beleid, ik heb geen "JA, IK WIL" tegen hen gezegd.
    Maar dit beleid heeft heel wat uit te leggen aan hen die wél "JA, IK WIL" gezegd hebben.
    Leiden-lijden, scheiden-schijden;)) Zoiets?

     

Een reactie posten

<< Home