Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

zondag, augustus 21, 2005

Wat ben ik toch een geluksvogel;-))

Ohh, gisteren bracht de postbode zo iets leuks. Dat moet ik vertellen. Bij de post zat een klein foldertje, genaamd easy shopping. Wellicht ben ik de een van de weinig uitverkoren Nederlanders die zo'n foldertje kreeg, d'r staan namelijk zoveel bijzondere dingen in, dat kunnen ze nooit aan 16.000.000 Nederlanders beloven.
Ik zal wat verklappen, d'r staan heel veel gratis spullen in, van catalogi tot gratis Tena Lady. En een topaanbieding: Hou je vast..... :
Gewoon lekker blijven eten en toch 17 kg afvallen in 20 dagen. Das toch wel heel bijzonder, dat moet wel een gratis lintwormpje of 10 zijn.
Maar, ik blader verder, ik kan ook een gratis herenboxer of slip krijgen, of 2 sexy surprises, of een kerstboombeeldhouwkunstwerk (leuk scrabble woord) bestellen. Leuk dat ze zo goed weten wat ik nodig heb!
Helemaal geweldig is Marcos van Ring, hij biedt me aan om (gratis en voor nix) 2 geheime wensen te laten uitkomen. Ik hoef alleen mijn linkerhand op de bon te leggen en 2 van de 12 genoemde wensen aan te kruisen.
En dacht je dat dat alles was? Nee hoor, op de volgende pagina word ik gratis van mijn arthrose afgeholpen.
Met zoveel mazzel kan m'n jaar niet meer stuk!

4 Comments:

  • At zondag, augustus 21, 2005, Blogger Annelies said…

    Haha, Soep: ik zou die pil voor 17 kilo afvallen maar niet bestellen als ik jou was! Je bent nu al bijna doorschijnend. Als je nóg meer gewicht kwijtraakt moeten we je aan een boom binden bij windkracht 2.... anders waai je weg ;-)

    En die Markus.... Zijn eigen geheime wens stond er ook bij zag ik (jaja.. ik hoor ook bij de uitverkorenen): Geen financiele problemen meer....

     
  • At zondag, augustus 21, 2005, Blogger Irene said…

    Mijn wens staat er nou nooit eens bij; "dat deze lekkermakertjes afgeschaft worden".
    Je wilt de mensen die daarin trappen niet de kost geven anders heb je zo weer een wens nodig, die van de 5 broden en 2 vissen.........

     
  • At zondag, augustus 21, 2005, Blogger Unknown said…

    Hé Soep...linke soep dus van die post van Markus. Gelukkig ben ik nog niet uitverkoren. En die pillen had jij toch al niet nodig, ik dacht dat je hartje al te zien is als je tegen het licht gehouden wordt? :-)))

    Groet. Britt (not so lucky)

     
  • At maandag, augustus 22, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Ja maar lurkje, ik ga niet voor de afslankpillen maar voor die opblaaspop. Had iedereen maar een ventieltje waardoor je wat weg kunt laten lopen als het té veel is of wat bij kunt blazen als het te weinig is.

    Zou Markus bedoelen dat niet mijn maar zijn financiële problemen opgelost worden als ik de kaart opstuur?
    Slimme kerel die Markus, moeten we daar met z'n allen niet eens op bezoek gaan. Vullen we dat gewoon eens in als onze grootste wens.
    Doen jullie mee.

    Tja, die afslankpillen hebben één voordeel, nog even en ik hoef de sleutels niet meer mee te nemen, ik schuif zo door de brievenbus naar binnen.;-))

     

Een reactie posten

<< Home