Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

dinsdag, augustus 23, 2005

De gitaarvrouw

Hebben jullie vandaag dé ontknoping van het mysterie "De Pianoman" gehoord. Zelden hebben ik landen om beurten horen roepen:"Die is van ons!". van Tsjechië, Noorwegen, zelfs Nederland en nog veel meer.
Ik vind dit zo'n geweldig goed bedachte stunt! (Hij zou van mij kunnen komen;-)).
Maar 't is nog niet te laat........
Dus mochten jullie me missen, en wordt er over enkele dagen aan de kust van Spanje een mysterieuze, zwijgende vrouw gevonden , die ook nog een gitaar kan vasthouden, dan weten jullie dat je heel hard moet roepen: "DIE HOORT NIET IN NEDERLAND!"
Nu nog leren hoe ik dagenlang hardnekkig kan zwijgen... misschien Bizonkit?

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home