Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

dinsdag, september 13, 2005

En daarom zaten we thuis

IK: "Zeg, zullen we op jouw 55ste verjaardag 's avonds samen gaan eten? "
HIJ: "Nee hoor, das niet gezellig met jou, je vindt alles vies of je staat daarna thuis over te geven!"
IK: "En alleen koffie met gebak dan?"
HIJ: "Dat doe ik net zo lief thuis, en das ook gezelliger voor de kinderen."
IK: "Maar wat wil je dan?"
HIJ: "Ik zou het wel leuk vinden om 's avonds naar Burgers Zoo te gaan."
IK: "Ja maar, je weet dat dat alleen in de zomervakantie 's avonds open is, en nu al om 19.00 dicht gaat."
Snappen jullie nu waarom ik hem gewoon danslessen gaf op z'n 52ste verjaardag, dan is het geen "WIL JE?", maar "JE MOET!"
Maar we zijn lekker thuis gebleven, net als op die 364 overige dagen van het jaar. En 't was gezellig!

2 Comments:

  • At woensdag, september 14, 2005, Blogger Annelies said…

    En gefeliciteerd!!

     
  • At woensdag, september 14, 2005, Anonymous Anoniem said…

    Nog gefeliciteerd met je bijna opa man.
    Geef hem volgend jaar een cursus argentijnse tango. Heeeeeeeeeel romantisch. De vrouw blijft continu om de man heendraaien en dan natuurlijk heel verleidelijk kijken:o))

    Groetjs,Marjan

     

Een reactie posten

<< Home