Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

dinsdag, oktober 11, 2005

Vooruit dan....



Er werd gevraagd om foto's, ik zal proberen of ik ze hier kan plaatsen.
Hoe liep het vandaag? We hebben lang gedubd wat we zouden gaan doen: Uit eten met z'n allen? Nee, want de drie oudsten zijn er niet.
Uit eten met z'n tweetjes? Dat is zo ongezellig voor de kinderen die alleen thuis moeten blijven.
We zijn naar het winkelcentrum gegaan, en hebben eindelijk een nieuwe radio voor de keuken gekocht, mét...twee boxen van ieder 30 watt!
Eindelijk weer naar de radio luisteren terwijl ik in de keuken bezig ben.


En dan op naar de volgende 30 jaar!

6 Comments:

  • At woensdag, oktober 12, 2005, Blogger Annelies said…

    Mooi Nell! Staat je toch wel hoor, zo'n jurk ter afwisseling.

    En wat een uitspattingen op jullie trouwdag! ;-)

     
  • At woensdag, oktober 12, 2005, Blogger Irene said…

    Mooi Nell!!!
    Enne, veel plezier met je radio.
    Lekker is dat hé, muziek terwijl je vreselijk bezig bent met koken!!

     
  • At woensdag, oktober 12, 2005, Blogger Unknown said…

    Ach gut, de Opaalstraat. Krijg een flash back!!!!
    En wat een léuke foto's. Ben benieuwd of er over 30 jaar ook zo gekeken wordt naar mijn foto's. (Dat wil dan zeggen dat het huwelijk nog leeft!)

    Groet. Britt ( ex Haarlemmerstraatster)

     
  • At woensdag, oktober 12, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Hé, nog een Leidenaar!
    We hebben daar gewoond van 1975 t/m 1979.
    Was een leuke tijd, toch was ik blij dat ik weer terug mocht naar het Zuiden in 1979.

    Ik heb de kaart maar weer verwijderd, moet toch nog een beetje anoniem blijven.

     
  • At donderdag, oktober 13, 2005, Anonymous Anoniem said…

    Hé wat leuk! Je man is geen spat veranderd. Nu weet ik precies op wie je dochter M lijkt.Leuk,leuk, leuk!

    Groetjes,Marjan

     
  • At vrijdag, oktober 14, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Dat vindt mijn dochter leuk om te horen.
    Ik begrijp alleen niet waarom.;-))

    Achteraf snap ik niet dat ik toen zo onzeker was over mijn uiterlijk, als ik nu kijk vind ik dat het best meevalt.
    Ik heb inmiddels ervaren dat het nog veel erger kan.;-((((

     

Een reactie posten

<< Home