Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

zaterdag, oktober 08, 2005

Eindelijk is alles en iedereen weer "NORMAAL"!

Vanmorgen een afspraak met de brillenzaak! Ik was bijtijds en kreeg de baas zelf die, nadat we een kopje koffie kregen, uitgebreid de bril controleerde.
Veel tijd had hij niet nodig, het lag niet aan de glazen, het lag niet aan de sterkte en het lag zeker niet aan mij.
Mensen maken fouten, zelfs in een gerenomeerde brillenzaak!
De glazen van de bril waren verwisseld, het rechterglas zat links en het linkerglas zat rechts.
Wil je daar goed door kunnen kijken dan moet je wel erg scheel zijn.
Ik heb nog geprobeerd of ik mijn ogen kon omdraaien, dat bleek onmogelijk.
Toch maar de glazen verwisseld, en ja hoor: Alles is weer gewoon!!
Wat een rust voor m'n ogen!!

2 Comments:

  • At zaterdag, oktober 08, 2005, Blogger Annelies said…

    Geen wonder dat je er tureluurs van werd!! Gelukkig kijk je nu weer helder uit je ogen ;-)

     
  • At zaterdag, oktober 08, 2005, Blogger journaalsoep said…

    Helder zou ik niet willen zeggen, maar als ik wil kan ik eindelijk de mensen weer normaal zien.
    Maar nog prettiger is dat de kopjes, borden en de vloer weer een normale vorm hebben.
    Ik loop niet meer op een schuine helling.;-))

     

Een reactie posten

<< Home