Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

zondag, augustus 10, 2008

Ik ben BAS!:-))

Mag ik me even voorstellen? Ik ben BELANGRIJK! Ik ben een nieuw geldverslindend en onzinnig project om de professionals aan het werk te houden.
Ik heet BAS! De naam is lekker makkelijk gekozen, de simpele burger moet me goed kunnen onthouden.
Ik ben de broer van BOB
Mijn grote broer BOB heeft al een eigen website op naam. Ik moet die nog verdienen.
Gelukkig krijg ik alle hulp van de media. De komende weken zult u vaker over me lezen.
Gisteren heb ik mijn intrede gedaan op nu.nl:

Eerstejaars opgenomen na alcoholvergiftiging
Uitgegeven: 9 augustus 2008 16:22
Laatst gewijzigd: 9 augustus 2008 16:25

AMSTERDAM - Een eerstejaars student in Leiden is in de nacht van donderdag op vrijdag in het ziekenhuis opgenomen nadat hij een alcoholvergiftigng had opgelopen. De student nam deel aan het EersteJaarsWeekend (EJW) van de Leidse politocologen.


Er is zelfs een filmpje waarin mijn "MOEDER" het belang van me aankondigt.
Let niet op haar IQ, dankzij haar IQ ga ik een riante toekomst tegemoet. De media heb ik al voor me gewonnen en de regering volgt vanzelf.

En ik? Ik lach in m'n vuistje, dat de huidige student MIJ nodig heeft zegt toch wel iets over het niveau van het onderwijs!