Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

maandag, augustus 04, 2008

Wat is de PvdA geƫmancipeerd!

Juist omdat ze zo hun best doen dat aan iedereen te laten zien op de Gay-parade is er goede reden om te twijfelen aan hun intenties.
Een citaat:
***
Op de regeringsboot voeren de ministers Ronald Plasterk (Emancipatie), Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) en Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) mee, samen met enkele staatssecretarissen. Eerder op de dag had collega-minister Eimert van Middelkoop (Defensie) het nog "misschien een beetje provocerend" genoemd dat zoveel PvdA-bewindslieden meevoeren. Plasterk zei daarop dat geen sprake was van provocatie: "Ik representeer hier het land."
***

Naast deze 'ministers' (als ze die naam nu nog waardig zijn) was ook Dijksma van de partij.
Waar was overigens Minister Bos? Zijn aanwezigheid zou het plaatje compleet gemaakt hebben.

Ik vraag me af welke deelnemer aan de parade deze foto's op zijn werk zou ophangen?

2 Comments:

  • At maandag, augustus 04, 2008, Blogger afke's elftal said…

    Ze hopen zeker dat iedereen die deelnam aan de parade en iedereen die keek op hun gaat stemmen.
    En wat te denken van de commercie?
    Ik denk dat ik maar in roze artikelen ga handelen bij de volgende parade, meestal zitten ze goed bij kas, en hoeven het alleen aan zichzelf uit te geven !
    Of het nou oranje voetbal gekte is of roze gekte, we blijven vrolijk doorhossen.

     
  • At maandag, augustus 04, 2008, Blogger Annelies said…

    Welke travestiet op de foto is nu een minister??????

     

Een reactie posten

<< Home