Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

vrijdag, juli 20, 2007

Don't call me, we'll call you

Staatssecretaris Frank Heemskerk van Economische Zaken gaat de telemarketeers verplichten een speciaal 'bel me niet'-register te raadplegen voor ze mensen bellen.
Het bel-me-niet-register zou in 2008 ingevoerd moeten worden.

Eindelijk verlost van die irritante telefoontjes op de meest onprettige tijden, bij voorkeur tijdens het eten of net daarvoor.
De bedrijven die zich bezighouden met telefonische verkoop zullen stevig balen. Als ze alleen nog maar mensen mogen bellen die daarvan gediend zijn blijft er waarschijnlijk niets-meer-te-bellen over.
Daar gaan al die bijbaantjes voor studenten/scholieren.

Die telefoontjes zijn nu eenmaak reuze vervelend, op de meest vervelende tijd krijg je iets, waarom je niet gevraagd hebt, aangeboden. Ik vind het zielig voor al die bijbaantjes, maar ook weer niet. Ik zal heus niet de enige zijn die af en toe behoorlijk onaardig was aan de telefoon.

Op de website http://www.infofilter.nl kun je je nu al laten registreren. maar infofilter isnog steeds vrijwillig.
Bedrijven hoeven zich niet te houden aan de lijst van infofilter. En dat doen ze ook niet, ze bgewoon bellen.