Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

maandag, september 11, 2006

Wordt 11 september ooit nog een normale dag?

Vandaag is het 5 jaar geleden dat iedereen opgeschrikt werd door de aanslagen in Amerika. Ik kan het me nog zo goed herinneren. Door de snelle wereld van internet was ik snel op de hoogte.
En nu 5 jaar later: Ineens allerlei complottheorieën die me duidelijk moeten maken dat die aanslagen heel anders in elkaar zitten.
Het zal wel, maar het aantal slachtoffers zal door die nieuwe theorieën niet veranderen.

Vandaag in Eindhoven een grapjas:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"EINDHOVEN - Het busstation bij het Centraal Station in Eindhoven is maandag in de avondspits enkele uren afgesloten geweest, nadat een passagier drie tassen, waarschijnlijk bewust, achter had gelaten in een lijnbus. Uiteindelijk bleek het groot alarm loos: de Explosieven Opruimingsdienst (EOD) vond in de tassen alleen "persoonlijke spullen", aldus een politiewoordvoerder."
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ja misschien leuk voor degene die die tassen daar plaatste, maar veel minder leuk voor de mensen die tijdens de spits geen gebruik konden maken van het openbaar vervoer. Misschien krijgen ze die grapjas nog te pakken, ik hoop het.

'n Geintje op zijn tijd is leuk, moet kunnen, maar dit zijn geen geintjes meer.