Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

zondag, december 02, 2007

Kleur bekennen voor meerdere politici

Het is Wilders gelukt om het debat op hoog niveau te voeren. Hij heeft geloof ik zelf niet in de gaten hoe hij gebruikt wordt door de andere politici.
Juist door de sterk neergezette stellingen van Wilders kunnen andere politici laten zien wat hun visie is.
Of ik het eens ben met Wilders? Geen haar op m'n hoofd dat eraan denkt om ook maar één van zijn woorden te onderstrepen.
Het debat gaat niet over Wilders maar over de onvrede die allang heerst bij een gedeelte van de Nederlanders, onvrede over de onduidelijkheid die er heerst rondom de integratie van Niet-Nederlanders. Wilders doet niets anders dan die onvrede verwoorden.
Vandaag kwam er een nieuwe beweging tot leven, de keerWildersdelinkerwang toe

Wat een vreselijk domme actie, waarom spelen ze het op de persoon Wilders? En waarom niet op al die sluimerende onderbuikgevoelens bij een bepaald deel van de bevolking?

Er is nog een politicus die kleur mag bekennen, daar mag van mij wel zo'n actie voor
gehouden worden. Dat is Paul Depla

Wat komt die er makkelijk vanaf, maar zo gaat dat als je op goede voetjes staat met de burgemeester.
Ik kan er een heleboel over zeggen, ik zal het netjes houden. Één ding is zeker: als ik burgemeester was had Depla het een stuk moeilijker gehad.

3 Comments:

  • At maandag, december 03, 2007, Blogger Annelies said…

    Tja, is er eindelijk een fusie tussen PVDA en VVD.. sterker nog :de VVD gaat voor de PVDA op de knieën....
    Is het wéér niet goed... ;-))

     
  • At maandag, december 03, 2007, Blogger journaalsoep said…

    En het vervolg is dat de VVD huilend afdruipt en de PvdA de grote onschuld speelt en blijft zitten. Ik wist wel dat die twee niet kunnen samenwerken, daar hebben ze geen fietskelder voor nodig!

     
  • At maandag, december 03, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

     

Een reactie posten

<< Home