Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

vrijdag, juli 07, 2006

En dan nu het zoet! Smullen maar.......

Alle goede dingen in drieën!

We hebben weer een nieuw kabinet, en wat voor een!
Ik mag nu wachten op het zoet, het is afgelopen jaren voldoende, nee: MEER dan voldoende ZUUR geweest.
Ze moeten toch wel erg veel medelijden hebben met Balkenende. Tot 3 keer toe een kans! Ik hoop dat nu de beloftes eindelijke waargemaakt worden.
Nét voor de val van dit kabinet begon mijn vertrouwen iets te stijgen, het gezin kreeg weer meer aandacht van het CDA, werd (soms) zelfs als waardevol gezien!

In de PvdA verloor ik m'n laatste restje vertrouwen, zeker na het optreden van Sharon Dijksma (geef vrouwen die thuisblijven voor hun kinderen een boete, laat ze hun studie terugbetalen), van mevrouw Eijsink (alle ouders verplicht de ouderavonden bijwonen, Agnes Jongerieus (vrouwen moeten niet zeuren, allemaal fulltime aan de slag) enz., meer ook het rapport van Leo Prick (Hoe de PVDA het onderwijs vernieuwde (c.q. vernielde)>

Het CDA is tevreden als beide partners samen 150% economisch actief zijn, de andere partijen streven naar meer.

Maar nu eerst wachten op het zoet en op de troonrede. En dan wachten op de nieuwe verkiezingen eind November.
Het zal me benieuwen!