Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

vrijdag, juni 30, 2006

Game over, maar wel met andere spelers

Daar gaan ze, Balkenende 2 is uitgespeeld.
Maar wat hebben ze zich in de kaarten laten kijken. In niets leek het op beleid in landsbelang, maar op een slecht spel met ondeugdelijke pionnen.
Heeft het te maken met de vakantie die eraan komt, moest daarom nog even het kabinet vallen?
Wat een slechte timing! Net nu het hoog tijd wordt voor stabiliteit, voor het zoet na het zuur.
Niets geen zoet, een bittere nasmaak krijg ik van zulke acties.
Hier is het land niet mee gediend.

Ik vind het triest dat ze net nu aftreden, ik zou echt niet weten op wie ik nu zou moeten stemmen.

1 Comments:

  • At dinsdag, juli 04, 2006, Blogger Annelies said…

    Tja Soep, ze gaan niet wachten met vallen tot jij weet wat je wilt kiezen hoor. Een rotte appel valt spontaan ;-)

     

Een reactie posten

<< Home