Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

zondag, januari 01, 2006

2006

Zojuist onder luid geknal het nieuwe jaar 2006 ingeluid. Nee, ik stond erbij en keek ernaar, echt niet zelf geknald!
Goede voornemens heb ik niet. Mijn voornemens hadden zo'n korte houdbaarheid, met de laatste knal waren ze alweer verdwenen.
Wat ik wel wil? Nou, vooral doorgaan met:
- Kritisch naar de wereld kijken.
- Gevraagd en ongevraagd commentaar geven.
- Helpen, daar waar ik dat nodig vind.
En als ik echt bereik wat ik wil dan staat het gezinsbeleid aan het eind van 2006 op de politieke agenda van Nederland en van Europa.
Niet alleen het brinta-gezinnetje, maar ook alle andere gezinsvormen!

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home