Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

zondag, november 13, 2005

We zijn eruit!

Vandaag bij m'n oudste geweest, ze vierde haar 28ste verjaardag.
Tussen de bedrijven door toch nog even over het oppassen gepraat, en het wordt één dag per week.
Dat is te doen...
Ik ben blij met deze oplossing, ik zou me verschrikkelijk schuldig voelen als ik zou afzeggen. Maar ik heb ook behoefte aan mijn dingen. Met één dag per week is dat prima te combineren.
We hebben afgesproken dat we in de Kerstvakantie samen een dag naar een grote baby-artikelenzaak gaan om haar verjaardagscadeau te kopen. (zoiets hoort toch bij een 'oma', of niet?)
Ik merk dat ik er toch aan moet wennen, weer een nieuwe fase, weer een nieuwe rol erbij. Ja! Zo is het leven! Maar mag het ietsjes langzamer? Ik kan het af en toe niet meer bijbenen.

3 Comments:

  • At maandag, november 14, 2005, Blogger Annelies said…

    Dat is het oma-schap Nell: oma's gaan niet meer zo sNell...

    Maar blij dat jullie nu een goede oplossing gevonden hebben!

     
  • At maandag, november 14, 2005, Anonymous Anoniem said…

    Oma Nell ik vind het toch heel bijzonder klinken hoor.Je had vroeger een serie op tv die heette oma fladder. Leuke serie. Lijkt wel wat voor jou:o))

    Groetjes,Marjan

     
  • At maandag, november 14, 2005, Blogger Annelies said…

    "Oma Fladder, klits,klets,kladder
    Alles kan en alles mag.
    Alles mag als het maar leuk is
    dat zegt Oma Fladder dan!"

    Onder de noemer "Ken je klassiekers!" ;-))

     

Een reactie posten

<< Home