Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

maandag, mei 15, 2006

Vervolg: Meten met twee maten

Zo! Waar ik al bang voor was gebeurt nu. Een asielzoeker die liegt mag rekenen op uitwijzing, desnoods voorafgegaan door opsluiting in de bajesboot, of de Schipholgevangenis.

Maar Ayaan krijgt een voorkeursbehandeling, luister maar: VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali treedt per 1 september in dienst van het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank in Washington.

Waarschijnlijk krijgt ze nog een afscheidscadeau toe.
Niets van straf of terugbetaling van onterecht ontvangen salaris.
Het onderzoek zal nu ook wel van de baan zijn.

BAH!! Over meten met twee maten gesproken!

1 Comments:

  • At woensdag, mei 17, 2006, Blogger Irene said…

    Bespottelijk gewoon.
    Ik ben absoluut niet politiek gedreven, maar dit is buiten alle proporties.
    Iemand zoekt asiel, krijgt dit op grond van valse informatie, heeft onterecht de Nederlandse nationaliteit gekregen, maar omdat zij kamerlid is en geen simpele scholiere, moet alles anders bekeken worden in ene.
    Dit spoort niet.
    Zelfde situatie, zelfde regels, terug naar het geboorte land.
    En daarbij terugbetaling van gelden verkregen tijdens een functie die onterecht is aanvaart.
    En laat de rente dan maar zitten.........

    Maar goed ik ben niet politiek onderlegd, dus ik zal het wel verkeerd zien..........

     

Een reactie posten

<< Home