Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

dinsdag, juni 03, 2008

Wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten.;-))

Soms zie je 'nieuws'berichten die ondanks dat ze pijnlijk zijn toch een glimlach oproepen, zoals dit:

Scherven verwonden blote kont Utrechter
Uitgegeven: 3 juni 2008 07:32

WIJK BIJ DUURSTEDE - Een 25-jarige man uit Utrecht is gewond geraakt toen hij en twee vrienden in een jolige bui hun blote konten tegen de ramen van een horecazaak drukten.

De ruit kon het gewicht van de grapjassen niet aan en brak.

De Utrechter werd verrast en kon niet op tijd weg komen, zodat de scherven van de ruit zijn billen flink verwondden. Hij moest per ambulance naar het ziekenhuis worden afgevoerd om zijn bebloede achterste te laten behandelen.

Dat heeft de politie maandag gemeld. De eigenaar van de horecazaak heeft met het drietal afgesproken geen aangifte te doen als zij de gebroken ruit betalen.


Och arm, sneu voor het slachtoffer, maar o wat dom om zoiets te doen!
Ik denk dat hem dit geen tweede keer overkomt.;-))

2 Comments:

  • At dinsdag, juni 03, 2008, Blogger afke's elftal said…

    Oei....
    Doet me denken aan de tijd dat ik een lief onschuldig kleutertje was wat het erg leuk vond om uitdagend bij de kachel te staan om mijn moeder op stang te jagen....tot ik inderdaad een keer te dichtbij kwam en letterlijk dagen op de blaren moest zitten !
    Nooit meer gedaan daarna, gelukkig geen lidtekens aan overgehouden, dat zal met glasscherven misschien wel anders uitpakken.

     
  • At donderdag, juni 05, 2008, Blogger Annelies said…

    Geen medelijden hoor. Dit is gewoon een leermomentje zullen we maar zeggen....

     

Een reactie posten

<< Home