Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

vrijdag, juni 06, 2008

Mag ik mijn bijdrage terug??

De Koningin mag meer verdienen dan ik, ze mag zelfs meer verdienen dan de Minister-President.
Dan zie ik dit:


En lees:
Al met al staat op het overzicht van de kosten waarvoor het Rijk opdraait een totaal van 107 miljoen euro. Maar uit stukken die RTL Nieuws boven water kreeg blijkt nu dat zeker twee miljoen euro aan vliegreizen daar nog niet in is meegerekend, doordat ze op de begroting van het ministerie van Buitenlandse Zaken waren gezet. Door miscommunicatie bij Defensie bleken ook de kosten voor het onderhoud aan Beatrix’ privéjacht de Groene Draeck niet te kloppen.

Mag ik dan toch even twijfelen aan het nut van het spekken van de Oranjes, zeker als bekend is dat ons Koningshuis tot de rijksten ter wereld behoort?
Even omgerekend, iedere inwoner betaalt jaarlijks €.7,50 aan de Koningin.
MAG IK MIJN BIJDRAGE TERUG??

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home