Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

donderdag, maart 01, 2007

Vandaag Regeringsverklaring

Vandaag heb ik geboeid geluisterd naar de regeringsverklaring van de Minister President.
Het klonk goed, alles waaraan de laatste tijd voorbij gegaan is kwam vandaag aan bod.
Mocht je het verhaal willen lezen dan kan dat op:
http://www.regering.nl/regeringsbeleid/balkenende4/regeringsverklaring/index.jsp

De beloftes zijn mooi, ik geef ze een vast plekje in mijn geheugen. Ik zal ons ministerie er graag aan herinneren als zij ze vergeten.

Na de presentatie mocht de oppositie commentaar leveren. Op hun voorhoofd stond te lezen:
"Ik zit in de oppositie, ik moet dus iets zeggen, ik weet nix en daarom zoek ik spijkers op laag water!"

Het commentaar was erg ver gezocht, ik hoop dat ze de komende 4 jaar met een beter verhaal komen.:-))
Zo niet, dan kunnen ze beter samenwerken met het kabinet. Dan bereiken we tenminste iets en wordt het een stuk rustiger in de Tweede Kamer.

Nu eerst de verkiezingen voor de Provinciale Staten.