Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

zaterdag, februari 24, 2007

Op het Bordes


Als ik de foto van ons toekomstig beleid op het bordes zie moet ik toch wel lachen om zoveel poespas. Vooral als ik aan hun uitstraling de kwaliteit van hun beleid probeer af te leiden.
Wie valt er ontzettend uit de toon qua kleding?
Natuurlijk Guusje ter Horst!
Als het nu gewoon eenmalig een slechte keuze was, dan zou je het haar vergeven. Maar zoals ze daar staat zo is ze: Een mens die graag wil opvallen door haar stommiteiten.

Gelukkig vond ik op het WWW een "gekuiste" foto:


Niet alleen Guusje viel uit de toon, in een interview gaf Camiel Eurlings aan:
Nieuwkomer Camiel Eurlings (CDA) reageerde enthousiast.
"Ik vind het allemaal knetterspannend, maar ik verwacht wel dat ik het retedruk zal krijgen."

Dat beloven 4 (zouden ze het zolang volhouden??) spannende jaren te worden.

5 Comments:

  • At zaterdag, februari 24, 2007, Blogger Annelies said…

    Zolang die Camiel dan maar geen post op het ministerie van Onderwijs krijgt ;-)

    En héb jij wat tegen Guusje???? ;-)

     
  • At zaterdag, februari 24, 2007, Blogger journaalsoep said…

    Ja, ik heb wat met Guusje en dat is dat ik in alles tégen ben.
    Wacht maar af, over 4 jaar praat heel Nederland zo als ze haar 4 jaar als bestuurder hebben meegemaakt, en wellicht veel eerder.

     
  • At zondag, februari 25, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Knetterspannend, retedruk. Heb ik wat gemist of zijn dit de nieuwe spellingsregels oid ? Verhagen was bij de vorige verkiezingen ook al aan het "chillen", naar eigen zeggen. Bij een vergadering tussen onze Ouderraad en schoolleiding had de laatste het over "even sparren"

     
  • At maandag, februari 26, 2007, Blogger journaalsoep said…

    Leuk, die termen van onze politici! Zou dit onder vrijheid van meningsuiting vallen of houden ze er gepopulariseerde normen en waarden op na? Of misschien willen ze bepaalde bevolkingsgroepen extra prikkelen, wie weet.

    Maar van mij hoeft het niet, laten ze maar eerst serieus aan de slag gaan. Er is nog genoeg te doen!

     
  • At vrijdag, maart 02, 2007, Blogger Ada Rengers said…

    De opmerking van Rouvoet stak daar toch gunstig tegen af: wat nou bordes... we staan toch gewoon op een trap?!

     

Een reactie posten

<< Home