Journaalsoep

Journaalsoep was destijds de benaming voor soep met de restgroenten van de hele week. Zo ook deze blog, een hutsefluts van alle berichten die op me afkomen, met daarop een kort-door-de-bocht reactie. Commentaar is welkom

zaterdag, februari 24, 2007

Dubbele nationaliteit

Komende week wordt er een motie van wantrouwen ingediend door de partij van Wilders:

DEN HAAG - De Partij voor de Vrijheid (PVV) dient volgende week tijdens het debat over de regeringsverklaring een motie van wantrouwen in tegen de staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken) en Nebahat Albayrak (Justitie).

En ook al weet ik dat de héle kamer tégen zal stemmen toch kan ik een heel eind meegaan met de stelling van Wilders. Zeker als het om Nebahat Albayrak van justitie gaat.

Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n functie aanvaardt en tegelijkertijd vrijwillig een dubbele nationaliteit aanhoudt. Zou het niet verstandiger zijn om, net zoals bij voetbal voor het Nederlands Elftal, daar eisen aan te stellen?

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home